Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie można złożyc poprzez założenie konta w serwisie, dodanie produktów do koszyka, wybranie metody dostawy oraz formy płatności i zatwierdzenie kupna. W przypadku niektórych produktów, zamówienie realizujemy przez formularz kontaktowy.
Jakie akceptujecie formy płatności i metody wysyłki?
Te informacje znajdziesz w sekcjach formy płatności i <czas i koszty dostawy>.
Czy posiadacie sklep stacjonarny?
Nasz sklep stacjonarny z serwisem znajduje się z Warszawie przy ulicy Racławickiej 99A w Forcie Mokotów. Tutaj możesz osobiście odebrać zamówienie.
Czy do zamówienia mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, wystawiamy faktury VAT. Dane zamieść w wiadomości do zamówienia (sekcja <i>03. Adres</i>).
Czy mogę zamówić niedostępny produkt?
Przy niektórych produktach, zwłaszcza rowerach, nie ma możliwości zakupu poprzez koszyk zakupowy. Wynika to z ograniczonej dostępności produktu u dystrybutora. W takiej sytuacji prosimy o kontakt przez formularz z zapytaniem o dostępność.
Jak mogę dokonać zwrotu?
O zwrotach piszemy w sekcji <zwroty i reklamacje>.
Czy montujecie zamówione rowery?
Tak, po sprowadzeniu roweru montujemy i regulujemy go na miejscu. Oferujemy również pomoc z montażem i konfiguracją innych akcesoriów.
Czy prowadzicie serwis rowerowy?
Tak, w sklepie stacjonarnym znajduje się nasz serwis rowerowy. Serwisujemy wszystkie rodzaje rowerów. Realizujemy serwis gwarancyjny rowerów Cannondale, Breezer, Fuji, Rondo (bezpłatny dla rowerów zakupionych u nas).
Założyłem konto, ale nie dostaję potwierdzenia na email.
Upewnij się, że korespondencja nie trafiła do filtru spam. Jeśli tam jej nie będzie, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@trirent.pl.