Cannondale SuperSix Evo HM

Nowy Cannondale SuperSix EVO 2024


Czwarta generacja Cannondale SuperSix EVO zwraca uwagę poprawioną aerodynamiką i niższą wagą, obiecując równie unikalny ponadczasowy design. Co ważne po
szybkim spojrzeniu na nowy rower, na pierwszy rzut oka nie różni się zbytnio od trzeciej generacji, ale oferuje zdecydowanie więcej. Jak to możliwe?

770g dla nowej, najwyższej klasy ramy Lab71, to najlżejsza SuperSix EVO w historii. Jeśli chodzi o aerodynamikę, Cannondale twierdzi, że nowy model EVO jest o 12 watów bardziej wydajny przy 45 km/h niż poprzednia generacja roweru. Nasza wersja to najwyższy model Hi-Mod, który nawiązuje do LAB71 we wszystkich detalach.

 

Nowy SUPERSIX EVO zgodnie z przewidywaniami przynosi powrót do gwintowanego suportu i oferuje większą przestrzeń na opony. Chociaż kształt ramy delikatnie się zmienił, to zachował sztywność rury podsiodłowej i suportu z poprzedniej wersji oraz oferuje taką samą elastyczność na końcu tylnej części.



Cannondale SuperSix Evo polega na sprawdzonej geometrii poprzednika. Nie wiele trzeba zmieniać pod względem sterowania. To, co od razu rzuca się w oczy, to nowe kształty umożliwione przez nowe przepisy UCI na 2023 rok. Z przodu Cannondale zdecydowało się na widelec, który wydaje się mniej aerodynamicznie zintegrowany niż ten w poprzednim modelu SuperSix EVO... przynajmniej na pierwszy rzut oka.

Jednakże dokonano całkiem sporych zmian w rurze sterowej. Cannondale nazywa swoje nowe rozwiązanie sterów Delta Steerer. Innowacja zapewnia czystą integrację przy główce ramy i utrzymuje przednią część wąską. Rower zwęża się ku tyłowi i przechodzi w cienką rurę podsiodłową. Nowy wspornik siodła jest tak delikatny, że bateria używana do elektrycznych zmieniaczy biegów Shimano i Campagnolo musi być ukryta w rurze dolnej. Tutaj również Cannondale wykonało dobrą robotę i zintegrowało mocowanie bezpośrednio w ramie. W obszarze suportu odchodzi się od łożysk wciskanych i przechodzi się na standard BSA, co od razu rzuca się w oczy. Pomimo że technicznie gorsze, gwintowane suporty mogą być lepszym rozwiązaniem, biorąc pod uwagę trudności przemysłu rowerowego w utrzymaniu tolerancji produkcyjnych i kontroli jakości. Jednocześnie są one łatwiejsze do prac serwisowych dla domowych majsterkowiczów.



Kształt nowego SuperSix EVO wygląda bardzo podobnie do poprzedniego modelu, chociaż rura dolna została przemodelowana, a interfejs między ramą a widelcem uproszczony. Profil rury podsiodłowej również uległ zmianie, a staye zostały obniżony, wprowadzając wpływy rodem z aero-zorientowanego SystemSix Cannondale'a.



Kontynuując od suportu w kierunku siodełka, zauważalna jest niezwykle cienka dolna część rury podsiodłowej. To tutaj Cannondale znajduje najwięcej elastyczności w ramie - i tutaj SuperSix zyskuje na komforcie jazdy.

Prześwit opon do 34 mm również wpisuje się w ten koncept i podkreśla ideę konsekwentnego roweru wyścigowego, który przekonuje zarówno w codziennym użytkowaniu, jak i podczas treningów.

Kolejnym punktem jest to, że nowy Cannondale SuperSix EVO to pierwszy produkt LAB71 amerykańskiej firmy. Mówimy tutaj o lżejszej ramie z innym układem włókien węglowych i wyposażeniem najwyższej klasy.


Nowy design umożliwia również stosowanie dowolnej kombinacji kierownicy i mostka.

Najbardziej przyjazną użytkownikowi zmianą w przedniej części jest jednak zamiana standardowej główki 1-1/8 cala na 1,5 cala. Otwiera to mnóstwo opcji dla wymian i ulepszeń, co oznacza brak konieczności poszukiwania dostawców części własnych.

W ślad za Cannondale Topstone i Cannondale Synapse, SuperSix EVO porzuca BB30 na rzecz gwintowanego suportu BSA/ISO!


W sezonie 2024 w Polsce będziemy mieli dostępnych ponad 10 opcji malowania w tym conajmniej 4 w wersji Hi-Mod co daje szeroką możliwość dopasowania odpowiedniej wersji dla siebie. Ceny za podstawową wersję na konwencjonalnej grupie Shimano 105 zaczynają się od 15 499zł, za najniższą wersję Hi-Mod do zapłacenia jest 41tys zł, a za topowy model Hi-Mod 1 - 67 999zł. Wersja LAB71 będzie dostępna tylko i wyłącznie na specjalne zamówienie.




Koło czerwca 2024 w naszym sklepie pojawi się też kilka ram Cannondale CDL SUPERSIX LAB71 w rozmiarach 54 i 56 - jeżeli jesteś zainteresowana/y możesz napisać z prośbą o rezerwację.

Modele SuperSix Evo, Topstone Carbon i Aluminium, Synapse, CAAD13 I wiele innych znajdziecie w Trirent Fort Mokotów

-----------------------------------------------------

Ekipa Trirent Cannondale

Adres:

Trirent Fort Mokotów
ul. Racławicka 99a
02-634 Warszawa
telefon: + 48 22 100 14 07

Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek | 12:00 - 19:00

Powiązane Produkty

SuperSix Evo HM 1 - SRAM...
  • -10%

SuperSix Evo HM 1 - SRAM...

61 999,00 zł -10% 55 799,10 zł
Cannondale SuperSix EVO Hi-MOD 1 to wyjątkowy rower szosowy, który w pełni odzwierciedla ducha współczesnych osiągnięć technologicznych i pasji do...
SuperSix Evo HI-MOD 2 rama...
  • -10%

SuperSix Evo HI-MOD 2 rama...

41 099,00 zł -10% 36 989,10 zł

Super Six EVO HI-MOD 2 jest wyposażony w zaawansowany układ napędowy Shimano Ultegra, który zapewnia wyjątkowo płynne i precyzyjne zmiany...

TOPSTONE CARBON APEX 1  S...
  • -10%

TOPSTONE CARBON APEX 1 S...

14 998,00 zł -10% 13 498,20 zł
Widelec Topstone Carbon to kolejny element, który zapewnia doskonałe prowadzenie. Cannondale Topstone Carbon Apex 1 wyposażony jest w napęd SRAM...
Rower szosowy Cannondale...
  • -10%

Rower szosowy Cannondale...

21 499,00 zł -10% 19 349,10 zł
Super Six Evo Carbon 3 wyposażony jest w osprzęt Shimano 105 Di2. System Di2 zapewnia płynną i precyzyjną zmianę biegów, co sprawia, że Twoje jazdy...

Pomysłodawca i twórca marki Trirent, a także twórca projektów popularyzujących aktywność fizyczną: Run&Fit Puma Trening, Reebok Fit Shop, Pobiegani.pl oraz Never Gravel Enough. Od najmłodszych lat pożytkował swoją energię w sportach wytrzymałościowych: bieganiu, kolarstwie i triathlonie. Aktualnie zafascynowany podróżowaniem na rowerze, najlepiej w formie bikepackingu oraz fotografią. Motor napędowy Trirent, nie lubi schodzić z obrotów i wysokich gór. 

Jego sportowe aktywności możecie śledzić na Stravie: https://www.strava.com/athletes/brykczyski 

Pozostaw Komentarz