Cannondale Topstone Carbon...
Cena wyjściowa
16 399,00 zł
-19%
Cena
13 283,19 zł
PRAWDZIWY GRAVEL AERO
Wyścigi gravelowe potrafią być naprawdę szybkie, a aerodynamika ma znaczenie, może nie jest tak szybko jak na wyścigu szosowym, więc i wymagania są inne. Rama OSTRO Gravel jest starannie zoptymalizowana pod kątem prędkości, z jaką będziesz jeździć. Nasz zespół zastosował strategię „strefowej aerodynamiki”, która skupiła przód roweru na aerodynamice, ponieważ łączy się z czystym lub swobodnym przepływem powietrza, a tył Factor Ostro Gravel na lekkości, gdzie przepływ powietrza jest zbyt chaotyczny dla wymiernych korzyści. W szczególności dużo czasu poświęcono główce ramy, gdzie całkowicie nowy kształt rury umożliwił znaczne zmniejszenie oporu poprzez manipulację „pęcherzykiem separacji laminarnej”, który pojawia się w pobliżu przedniej części płatów przy niższych prędkościach. Technologia jest zakorzeniona w lotnictwie, ale wszystko, co naprawdę musisz wiedzieć, to to, że OSTRO Gravel doprowadzi Cię do mety szybciej i to o minuty, a nie sekundy.
PRZEŚWIT NA OPONY 45 MM
OSTRO Gravel oferuje duży 45 mm prześwit na opony zarówno w 700c, jak i 650b, dając opcje i możliwości pokonywania najtrudniejszych tras i zawodów. To jest prawdziwa liczba, z 4 mm prześwitem po obu stronach zgodnie z normami ISO, więc OSTRO Gravel jest super zdolny w błotnistych warunkach. Zostało to udowodnione na królowej wyścigów szutrowych, Unbound 200 2022, gdzie ulewny deszcz sprawił, że trasa była brutalna, a OSTRO Gravel zajął miejsce w pierwszej dziesiątce.
BLACK INC TRZYDZIEŚCI CZTERY KÓŁKA Z WĘGLA
Nowe koła Black Inc THIRTY FOUR są - podobnie jak sam OSTRO Gravel - przeznaczone do prędkości na szutrze. Ich głębokość 34 mm maksymalizuje zyski aerodynamiczne przy jednoczesnym ograniczeniu wagi do minimum i unikaniu zbyt wysokiego połączonego obszaru bocznego obręczy i opony, zapewniając stabilność przy bocznym wietrze. Są najbardziej aerodynamiczne z oponą 32 mm do użytku na wszystkich drogach, ale są również bardzo skuteczne w przypadku opon szutrowych do 43 mm. Wewnętrzna szerokość 25 mm pozwala na uzyskanie lepszego kształtu większych opon. Obręcz bez haczyka została zaprojektowana tak, aby ułatwić montaż opon bezdętkowych. Obręcz zawiera dodatkowy bark, który utrzymuje oponę w bezpiecznym miejscu w przypadku gwałtownego spadku ciśnienia, umożliwiając kontrolowane zwolnienie. Piasty Black Inc działają na łożyskach CeramicSpeed, zapewniając najwyższą wydajność.
ZINTEGROWANY KIEROWNICA BLACK INC AERO
Aerodynamika i ergonomia - poszerzony mostek Black Inc Aero Integrated Barstem przenosi obie te cechy na nowy poziom, ponieważ jazda daleko i jazda szybka nie wykluczają się wzajemnie. Jego aerodynamiczny profil o średniej głębokości jest wynikiem niestrudzonych badań i rozwoju, początkowo z wykorzystaniem CFD (obliczeniowa dynamika płynów), a następnie poprzez testowanie prototypów w tunelu aerodynamicznym. W rezultacie przewyższa wiodące marki aerodynamicznych kierownic szosowych i robi to przy wyjątkowo niskiej wadze. Co więcej, jest tak wygodny, jak szybki, dzięki wysoce wyrafinowanej ergonomii, która zapewnia większy ruch w tył dla naturalnego kąta nadgarstka na wierzchołkach, większy prześwit nadgarstka i ułożenie dłoni dzięki ściętym rogom, kształt kropli, który zapewnia dłuższą zasięg najnowszych manetek Shimano i SRAM oraz 7-stopniowe rozszerzenie, które zaczyna się poniżej punktu mocowania manetki. Flara dodaje 3 cm szerokości, liczba starannie dobrana, aby pasowała do wszystkich zastosowań, ponieważ Aero Integrated Barstem został zaprojektowany do ciągnięcia podwójnego obciążenia zarówno dla Factor OSTRO Gravel, jak i OSTRO VAM. Na szutrze ciesz się dodatkową kontrolą na szerszych zjazdach; do użytku drogowego wybierz typową szerokość zrzutu i skorzystaj ze znacznie bardziej aerodynamicznej pozycji. Nowy Aero Integrated Barstem zyskuje również mocowanie komputerowe w stylu GoPro, dodając regulację kąta i bardziej obsługiwał drugie mocowanie do kamery lekkiej lub sportowej.
GEOMETRIA KIEROWNICY ZOPTYMALIZOWANA DLA WSZYSTKICH ROZMIARÓW OPON
Wiele rowerów terenowych i szutrowych ma trudności z zapewnieniem skutecznego i pewnego kierowania zarówno na drodze, jak iw terenie, co zazwyczaj kończy się niezadowalającym kompromisem w zakresie miękkiego prowadzenia i skromnej pojemności opon. OSTRO Gravel przełamuje tę formę, czyniąc rozmiar opony integralną częścią geometrii. Szersze opony mają również większą średnicę zewnętrzną (lub obwód toczenia), co zwiększa rzeczywisty lub „wynikowy” ślad roweru; węższe opony mają mniejszą średnicę zewnętrzną, co zmniejsza powstały ślad. Wyniki te pasują do pożądanej reakcji na prowadzenie podczas jazdy na tych oponach, dlatego zaprojektowaliśmy z priorytetem wynikający z tego ślad. Wybraliśmy wartość szlaku po nieco szybszej stronie prowadzenia do jazdy po szutrze, biorąc pod uwagę wyścigowy charakter motocykla, jednocześnie priorytetowo traktując kąt główki ramy przy wyborze naszego nachylenia widelca. Prowadzi to do szybkiego prowadzenia się szutrowego roweru na oponach 43 mm oraz równie satysfakcjonującej i precyzyjnej maszyny terenowej na 32-kach, bez trzepotania kół przy niskiej prędkości.
(16 inne produkty w tej kategorii)